Sunday, March 8, 2009

panching huahua mandi manda


ari ahad ritu...
ktorang mengalami keboringan yang dasyat..
oleh itu ak..
n yang lain telah bergerak ke air yang terjun
di panching
ak xtau nape air tu terjun...
laju laju plak tu...
mastermind bg projek ni adalah izat abdul nail...
beliau merupakan salah seorang yang bukan blogger....
oleh itu
kami terpaksa menghadapi dugaan yang pertama
hujan....
ak pelik kitorang belum sampai ke air yang terjun tu tp kitorang dah basah
memang menghairan kan..
setelah sesat sedikit kerana kekeliruan maklumat..
akhirnya kami sampai....
memang betul kate orang kampung...
air tu memang terjun...
tinggi plak tu..
ni yang membuat ak lemah...
kerna ak seorang yang menghidap acrophobia....
atau bahasa mudahnya ak gayat dol....
siap ade jambatan gantung plak tu...
bederau darah ak...
budak2 ni pun gayat dan jakun pg lompat2 atas tu...
mengong...
kembali pada cite kite tentang air yang terjun td...
setelah hujan benti..
mereka yang membawa slr..
mula mengorak langkah sumbang dengan mengambil gambar...
ada yang cuba mengambil gambar perempuan ngah mandi air yang terjun..
gatal betul...
bukan nye nak ambik gambar pemandangan...
neway tempat tu memang lawa...
sejuk yang penting
ok la..
nikmati sajian mata yang ak sediakan...
semoga korang percaya yang air tu terjun..
ak x tipu
air tu memang terjun..
xpecaye
pg la tgk sendiri kat air yeng terjun panching
kat pahang
k papai chendol



LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin