Friday, August 14, 2009

subjek photo

subjek photo kali ni...
ambik gamba produk.....
produk ape tu....
ha yg itu kite xtahu.....
knape kite kne blja yg tu bru nak tahu...
hehe pape je la...

yg ni ke produk kite???
oh bukan...
die ni dulu nak jadi pengganas
tp kene rejek...


ha ni plak camera dah gempak da...
tp terer ke abg adruce kte ni ambik gamba????
yg itu kte xtau


ha ni la salah satu produknye.....
air ape ni????
xtau la
gamba ni pun ak maen ambik je....
nampak macam senang kan..
dalam bejuta gamba yg kte ambik belum tentu ade yg cantik
so ak xambik gamba sampai bejuta
then xdela gamba yg cantik hehehe


huh ramainye...
padehal nak ambik gamba air xsedap tu je....
huhhhhuuu


halamak abg long kite....
poyo gle ....


no komen huhuhuu
k papapapapapapapapapapapapapapaapapai

H1N1???????



Aiseh virus2......
abis kawan2 aku ngan aku2 skali demam...
nasib baek bukan kene H1n1 tu..
demam bese je...
tp risau gak la
satu rumah demam
sampai sorang membe gue kene kuarantin di kantin hehhe...
Alhamdulillah xde yg cedera wa mase ni
same2 la kite doakan masalah virus ni dapat diatasi
ok papai

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin