Monday, September 28, 2009

HARE RAYE NGN KAWAN2 plak

ha ni plak beraye ngan kawan2....
pergh letih n kenyang tui aritu
neway best dapat kuar ngn korg..
walopun xsume yg dapat dtg..
n macam2 masalah ade...
so meh kte tgk dorg ni beraye....




ha ni la saf ngn kete beliau..
rock bebeh...


ni plak dugong huhuhhuuhu
ngn eli..
xjelas la gamba ko eli..
nape yek???
gelap kot...
huhuhhuhhuhhuuhu


aiseh dok menyngkung plak..
nak berak pe....
jhuhhuhu


ha ni plak budak jahat..
budak 4 org ni memang jahat huhuhuu


apis tekejut la tu....
bace sokabar plak die....

bajet ayu la tu 2 org tu...
nurik yg cakap...
aku tulis je...


ni plak bajet macho la kunun
huhuhhuhu
lelaki melayu terakhir..
dapatkan segera


antare wanita yg hadir..
walawei mane kawan2 kite yg cantik2???
yg ni je join???
huhhuhhuuu


azim cube mengatekan yg beliau macho...
posing2
huhuuhuhhu


haaaa ni gambar ramai2....
ntah ape keje la dorg ni...
pantang nampak camera.......
neway mane farah???
xbaek korg ambik gamba tanpe beliau...
huhuhuhhuu




kete si faris...
banyak kenangan kete ni...
kete paling aktif dalam geng ni




adakah beliau berdua ade hubungan istemewa???
cinte kolestrol
waakaakakakakakaka
jgn marah farah....azimm
gurau2 di hari raye,...


aku npeluk arimau...
gile brani....
hhuhhuhhuu
eli sibuk je blakang tu...


daiman ngan epul...
kapel ke dorg ni???????
ha yg itu kite xtau
huhuhuhhhu


aku yg tgh bagi makan kat warga somalia
kesian dorg lapa
nak makan kari...
ampeh...
huhuhuhu


topup dulu
huhhu


macam org bute da.....
ni kat umah nurik....
hehehehe
old skool siut...


ko pk ak xnampak ko jeling2 kat blakang tu haaaa..
sibuk je ko ni shamsira
aku baru je nak ambik gamba solo
huhuhuhu


jalan wanita....
huhuhuhu
unik tu...
kat rembau je ade....
jalan nak g umah shamsira...


apis da ok da...
tp yg kat blakang ni macam xkene je...
huh antare kete2 yg snggup membawe kami...

Assalamualaikum.....
kami datang nak raye.....
huhuhhuuhhuhuh



faris ko pk org xtau ko langgar pelite tu....
ni bukti ko langgar pelita kat umah shamsira..
abis la ko kene cubit..



shamsitra yg kantoi makeup dalam kete...
kami telah berjaye mengambil gamba ini
huhuhhuhu
bajet lawa la tu...






huhuhhuhuuh
selamat hari raye aidilfitri
maaf zahir batin
time kasih pade sume
reunion jgn lupo k....

HARI RAYE NGAN FAMILY

Hari raye...
huhhhhuhuhhuhhuhuhuhuhu
ni ngan family aku...
aiseh ramai btul dtg umah..
name pun raye...
neway selamat hari raye aidilfitri
maaf zahir batin...
mari kite tgk gamba raye....


ha tgk penuh umah aku...
umah aku dala kecik je......
dorg serbu ramai2 plak.


ha ni gamba ngan family di satu hari raye....
amacam ok x...
huhuhuuhuhuhuhuhhuh
ni la family aku...


ha ni plak kat kampung....
kat umah sedare2..




haih...
timbul skit keinsafan...
kalo xinsaf xtau la...
xkan nak tggu masuk kubur




adik ni xpuas ag makan....
mkan la banyak2...
huhuhuhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin