Sunday, October 19, 2008

PENGALAMAN..........................


hu3 hari jumaat aritu ktorg nak pg tolng org handle budak2 camping....so critenye penuh dgn cabaran dan dugaan......
pejalanan bermule pade pukul 9 malam.....mase dalam perjalanan tibe2
tayar pecah...aduh...penin pale gue....jalan mase tu dah laaa gelap gle kete yg lalu stu pun xbanyak...bikin cuak jew.......kami nekad meneruskan pejalanan ke tempat yg ade org...xjauh dri stu ader pekan...so jalan je laa dgn tayar pecah tuuuu...
ble dah sampai kat pekan tu ktorg cube laa tuka tayar...tp ampeh susah btui...ketat btui skru tu...ktorg dah cube mcm2 care tp XLEH GAK...4 org try bukak tayar tp xpat...
so ktorg nekad patah balik ke bandar....kat stu adew member yg tau skit kot...
ktorg pun gerak la ke bandar dgn tayar ygpecah tu skali lg....ble sampai sane
member ktorg pun cube la bukak tayar tuuu tp xleh gak....penin2...
member ktrg plak mintak tlg kat bapak die....hmmm bapak die pun dtg...bapak die pun bepeluh2 tlg ktorg....tlg punye tlg punyeer tlg akhirnyer berjaye....pukul 11 lebih bru setle bende tu....pakcik tu nasihat kan ktrg supaya membatal kan niat tuk pergi ke tapak perkemahan tu malam niii..so ktrg pun pk lebih baek balik dlu....so ktrg pun balik la ke rumah dlu....hmmm dan ktrg bercadang tuk pergi ke tapak perkemahan pade ecok hariii....hmmm jap2 nanti ak sambung citer ni ag yek....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin