Sunday, April 19, 2009

fantastic art show

fantastic art show
khamis 16 april yg lepas
huh telah berjaye bg aku dan rakan2
memang besh n hapening gile..
walaupun xla ramai sgt yg datang tp ok la..
yg penting final kitorang dah setle
n kitorg baru sem 2 dah dapat wat show sendiri.,,,,
arap2 pasni dapat wat lg
mari kite tgk drawg yg dipamerkan pade aritu




ha ni plak aku mase tgh asesment
huhuhuh
bedebar pun ade..
tp ak berjaye melalauinye....
xtau la markah ak berape...
tp ok la kot


ni la drawing ak...
xla besh pun...
tp ok la bg aku...
tp ak still xpuas hati ngn work ak ni....
neway aku akan terus cube tingkatkan skill aku


bawah ni gambar mereka yang terencat...
harap maklum


pojie ngan work beliau ...
work beliau telah berjaye dijual....
dgn harge RM 5o...


ade minum2 n makan2
air oren
ngan
mee goreng
sedap wei



antare mereka yg hadir memberi sokongan
meh tgk muke2 dorg....
ade yg beli..
ade yg tgk je...
ade yg dtg makan je....






ni muke2 keletihan....sampai tetido dorg ni




huhuhhuhuhuhu
tu je le...
time kasih ats sume yg telah memberi kerjasame
dalam menjayakan show ni....
k papai

No comments:

Post a Comment

The Jimbits

 The Jimbits clan by Skagirock