Wednesday, January 27, 2010

POTRETPOTRET SENYUM MANIS LPPKP

LPPKP....
ape tu....
salah satu pogram wajib yg dianjurkan uitm..
so pakse rela join..
the end epy gak lah hmm boleh la...
agak bosan ngn pogram ni..
but ok la...
neway sempat gak aku ambik gamba...
peluang xleh dilepaskan...
potret2
seyum masam epy gile sume ade...
meh lihat sebentar..


our otai.....cik ujang...
sentiasa ade yg baru dan beliau photographer wajib ritu
hehehehe
bertungkus lumus..


fahmi...
pandangan ape tu....
marah???
sinis??
perlu ada senyuman sedikit..


dafi atau farhan jamal
kebajetan comel...
saya rase saya comel kate beliau
ape pendapat juri???
saye xtau..
konfius..


hamdan atau raysdan..
mane satu sebenar.
perlu ade identiti sendiri...
dan dan dan..


meerna..
baru lepas gosok gg..
perlu dilihat oleh mereka yg boleh lihat...
indah gg ku katenye..
tiade kuman..


adruce...
aku tutup mate....
sakit mate???
silau??
ape2 aje lah...

bobo n haziq
kami nampak bergaye...
perlu letak dalam blog


kami org pantai timur...
perlu pegang file
untuk nampak berada dalam pogram...
supaya tidak terpesong
kate mak...
jagn percaye...


xfaham kenape...
xtau name sebenarnye...
nampak gembira
cos
pogram dah abis ketika ini...
xnampak bergaye cume gile katenye..


arnab dan kawan2
arnab da mula kawan ngn manusia..
xtau nape...
cube memperlihatkan gg nye
jgn keliru...

makan time....
kadang2 keikhlasan perlu ade
dalam memberi makan pade kami...
kami bayar ok...
kalo xnak sediakan makanan xpe
lebih baek dri xpayah sediakan darpade tidak
nampak keikhlasan disitu...


sedikit kerja kumpulan yg agak..
buhsan tp bole la...
ape yg dorg dapat???


seharian bersame mereka
kumpulan aku...
aku ditempatkan bersame mereka....
boleh la..
next time lppkp letakan aku dalam kumpulan
yg ade gurl comel2 k
baru semangat..

tibe2 dorg berkumpul
dan suh aku ambik gamba...
xtau nape
aku ikiut je nanti nages plak...
xseimbang
sakit pale aku tengok...

aku yg agak sedang buhsan
neway ape yg skagi dapat dalam pogram nih...
hanya dapat kawan2 baru..
dan kenal mereka2 yg xkenal....
tu je....
pengisian yg kurang...
cube pelbagaikan....
hmmm
ok chow chendol....

3 comments:

The Jimbits

 The Jimbits clan by Skagirock