Sunday, February 27, 2011

BiLe duiT daTang Bergolek

Halo HalO halo
sO skang kene cUri2 mase utk upDate blog nih...
sgt2 sibuk...Ngn kerja ag ngn macam2 la...sO bende2 Yg bukan2 Tolak ketepi...
Sebagaimane yang kite sUme ta taHu...akU merupakan seOrang pelajar Yang
M.A.L.A.S
MALAS merupakan perkataan yAng sinonim dgn aku...dan mAlas merupakan
hObi ak ta kire la mase lapang ke mase ta lapang ke laPangan Terbang ke kan....
Malas tetap menjadi hobi ak...
ak na taip ni pun malas sbenanye...haha
okeh kalO ak malas rase2nye ble la ak dapat design sesuatu yang macam gamba bawah ni
haha simple je kan tp masyuk kan...



papeJela.....neway entry kali ni bukan na cite pasal malaS pun
TP na cite pasal DUIT...haish
bese la bile da ujung2 bUlan mcam ni...
MARA blum masuk ag...
n duit plak da banyak abis kAt projek yang terbengkalai nih...
hmmmmmmmmmmmmmm
haish
cukup la naseb baek CIK MAGGI ade temankan sy...isk2
Cik Maggi sgt baek...seorang yg ta materialistik...n rupa paras cik MAggi ni
tak la SEcantik Cik nasi goreng seafood...
tp Cik MAggi ni baik sgt...hahaha
lapa la pulak
NA pegi makan MAGGI la

chow


kenape plak la gamba nih....????sibuk je


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin