Sunday, February 6, 2011

rasa dengan mate..

halo halo halo....
adei dapat pun mantapkan skit nlog nih...haish ta kisa la ade orang bace ke tidak,
blog aku skati aku ar...chewah...neway patutnye perubahan kat blog ni banyak...
tp haish sedang kumpul idea...dapat berita yg ta baik pulak...
hilang da seorang kawan aku yg sgt baek n rapat ngn aku...
merupakan slah seorang ahli kite kawan...haish pemergian beliau amat dirasai...
so disebabkan itu...pemikiran agak terganggu skit..
banyak yg terpakse ditangguhkan...
neway kite sedekah kan banyak2 al Fatihah kat arwah nih..
semoga beliau ditempatkan dikalangan orang yg beriman...
ampir tiap2 ari terkenangkan beliau..haish...
tape2 skang ok skit kowt...
hmmm neway ubah lg name blog...
artilicious.....
art n delicious...
pelik cam huduh je ta sedap merepek...salah...
pape jela korunk...name nye cambest je...hahaha
okeh bawah ni gambo tuk wallpaper kowt edisi artilicious
hahahaha ape aku merepek nih???








k la...
aku na wat keje 3d....ta siap nanti kene marah
k papai

No comments:

Post a Comment

The Jimbits

 The Jimbits clan by Skagirock