Sunday, February 20, 2011

Someone To SEpak

Halo halo halo
okeh2 tade work yg memberangsangkan tp na cerite skit la pun haha
neway minggu2 yg nampak tenang tp bahaye sbenanye...
last cite pasal photoshoot k....
ble da setle pk da senang la na wat keje tp laen plak jdnye
masalah aku ni malas hahaha penyakit yg ak hidapi dri dulu ag...
ta tahu ble na sembuh...
ak bukan saje2 malas tp na wat camne aku memang malas hehe ape ak cakap nih
ak ta tahu kenape la ngn gamba yg aku edit tu...asyik mcm ta lawa je...
so benci gle ble na wat design tuh...ak ta tahu la na jd ape pasni...
mgkin mggu nih ak bleh wat kot besenye ak wat keje dalam tekanan.....
so kene tggu tertekan dlu la kan....atau ade sape2 na tekan aku ke...
jap2 ape kene mengene cite ni dgn tajuk entry aku kali nih..
hehehe okeh nape ak tulis tajuk gitu...cos ritu ak rase na sepak sorang budak nih
hahahaha rase je ta sepak pun....
tp memang na sepak pun....hehe kadang ta paham ngn pemikiran sesetengah
budak mentah yg memang mentah kalo makan pun sakit perut...
ak da la ta kenal mamat nih ta pena tegur pun die...dah tu tibe2 cari pasal ngn aku
da la sblum ni wat hal ngn kolej...skang ko na wat hal ngn kitorg plak...
adoyai kesian ar pun kat budak ni...
kurang dapat perhatian mase kat tadika dulu kowt....
neway naseb baek la mggu tu ak jumpe kawan yg besh haha..
tp ta sangke plak jumpe beliau mencetus masalah kat aku..
haha
okeh2 cukup ar nih bosan ar....
ta pena2 ak cite panjang2 macam ni hahaha panjang la sgt kan..
na g berak jap....

2 comments:

  1. yg tang mamat yg cri psl tuh jgn risau pek...pasni nmpk myvi dier kte himpit dier bia masok gaung....HOHOHO
    btw* anda malas..? taip ON MALAS ke 32999....hahaha
    akuh pown sme kot der....haha

    ReplyDelete
  2. hahaha terboik....
    wkp n nbg bergabung
    yg pasal kawan tu tana komen ke haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin